FIRMINIS STILIUS
Lietuvoje dar nedaugelis turi atskirame dokumente tiksliai aprašytą savo įmonės ar organizacijos firminį stilių. Šis dokumentas paprastai vadinamas Brandbook arba Manual. Kam jis reikalingas?
Gerai, jei Jūs žinote tikslias savo logotipo spalvas ar turite geros kokybės pavyzdį. Jeigu neturite, tai kiekvienas su Jūsų firmos ženklu elgiasi taip, kaip jam atrodo geriau. Todėl gali būti, kad ant firminio blanko Jūsų logotipas yra vienoks, ant vizitinių kitoks, ant automobilio vėl kitas, o laikraščio reklamoje iš viso neatpažįstamas.

Tikslų firminio stiliaus aprašymą turėti labai naudinga - lengva bendrauti su leidėjais, spauda, reklamos gamintojais ar kitų firmos atributų ar gaminių ženklintojais.

Mes galime sukurti firminį stilių (tai labia glaudžiai susiję su logotipo kūrimu) ar aprašyti ir patobulinti jau turimą. Patikėkite, kai turėsite viską (firminių blankų, vokų, vizitinių kortelių, logotipo naudojimo ir nenaudojimo, tikslių spalvų, automobilių dekoravimo, vėliavų, spec. drabužių ir t.t. aprašymus) vienoje vietoje, net nebeįsivaizduosite, kaip galėjote be to išsiversti.
jūsų komentarai: 0 

 
atgal